תיקון מחשבים - טכנאי מחשבים

תיקון מחשבים - טכנאי מחשבים

לעיתים ישנה תקלה במחשב ואתם מוצאים את עצמכם צריכים תיקון מחשבים – טכנאי מחשבים מקצועי הוא כמובן הפתרון. קליקפיקס מחשבים היא חברה בעלת 25 שנות וותק אשר משרתת נאמנה אלפי לקוחות מרוצים – פרטיים ועסקיים – מאיזור נתניה והסביבה.

תיקון מחשבים ע"י טכנאי מחשבים בנתניה

יש לכם תקלה במחשב? קורה. 

שילחו לנו הודעת וואטסאפ או תרימו טלפון ותקבלו תמיכה מיידית ע"י טכנאי מחשבים מקצוען. בשיחה קצרה נוכל להבין האם אנו מסוגלים לעזור ע"י תמיכה מרחוק למחשב או אם חובה להגיע אליכם עד הבית / עד העסק על מנת לטפל בתקלה.

אם הגענו אליכם, ברוב המקרים אנו נצליח לתקן את התקלה במקום. לעיתים התקלה דורשת עבודת מעבדה ולכן במצב שכזה נצטרך לקחת את המחשב אלינו למעבדה ולתקנו.

על 3 דברים עומדת קליקפיקס: אמינות, מקצוענות והכי חשוב... שירות הלקוחות !

תיקון מחשבים ניידים ונייחים

כיוון שיש לקליקפיקס ניסיון רב של שנים בתחום אנו מכירים לעומק 99% מכלל המחשבים הקיימים בשוק. אנו מבצעים תיקון מחשבים ניידים ומחשבים נייחים, תיקון מחשבי גיימינג ומחשבים בהרכבה עצמית, בנוסף טיפול בתקלות ברשתות מחשבים ביתיות ועסקיות.

קשרינו הרבים עם ספקים שונים מעניקה לנו יתרון רב בכל הקשור לתיקון מחשבים בנתניה. אנו בקשרים אדוקים עם כל הספקים באיזור ולכן תמיד תמצאו אצלנו את הפתרון הטוב ביותר לתקלה במחשב שלכם, וזה לא משנה באיזו חברה הוא יוצר ואם הוא מחשב נייד או מחשב נייח מורכב.

צריכים טכנאי מחשבים בנתניה והסביבה?

פשוט שילחו לנו וואטסאפ ותקבלו את השירות הטוב ביותר!

הגלישה באינטרנט איטית?

המחשב איטי ונתקע?